NuffnangX

Wednesday, September 26, 2012

Happy Birthday My 2609 :)

Hai hai hai...
Hari ni 26 haribulan September i.e. 2609
Ada apa dengan 2609?

Saya ada tiga 2609 dalam hidup saya.
Seorang yang saya sayang tu...
Dua lagi tu pun kesayangan juga.
Tapi yang lagi dua tu dalam bentuk kenderaan.
Walaupun satu daripadanya dah berpindah milik, tapi selagi kereta tu masih bawah nama saya, maka, saya declare kereta tu masih saya punya.

Seperti tahun2 yang lepas, setiap kali birthday dia, saya yang dapat hadiah.
So, tahun ni soalan pun ditanya...


Birthday boy jawab "tunggu minggu depan...".

Yeay!
Maka dengan itu, izinkan saya mengundur diri.
Iols nak buat wish list.

Bye!!!

1 comment:

jomsantaisekejap said...

happy birthday jugak 2609.... walau kemana pun kamu pergi, lubang ekzos mu tetap menjadi pujaan hatiku...
salam santai